Skip to content

Architektura 21szego wieku : Nowe Propozycje Muzeum Miasta Taipei / Jean-loup BALDACCI & Atelier BORONSKI

2 miesiące ago

558 words

Dzięki uprzejmości Jean-loup BALDACCI & Atelier BORONSKI Jean-loup BALDACCI & Atelier BORONSKI udostępnił nam swoją pierwszą nagrodę w konkursie New Taipei Museum of Art.
Ich celem było stworzenie pola snów; budynek dla ludzi.
Jego istnienie w rzeczywistości rozciąga park, a ponieważ łączy ulicę i park, zachęca do dużego uczestnictwa.
Jest całkowicie dostępny dla ludzi, aby chodzić, a nawet jeździć na rowerze po całym.
Publiczność może z łatwością wziąć się w posiadanie.
tego budynku, nawet po to, aby przyjść i usiąść na trawie i cieszyć się widokiem pikniku na tych ogromnych kawałkach ziemi.
unoszący się na niebie.
Ale dzięki różnym otworom i przeszklonym otworom wbijają się wnętrza.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
To szybki budynek, który pomoże ci spowolnić.
Jest to płynna i porowata konstrukcja, która znajduje się pomiędzy budynkiem a krajobrazem.
Przestrzenie parkowe i przestrzenie muzealne są umieszczone między sobą.
Ziemia i przedmiot są odseparowane, surrealistyczne.
To jest miejsce do marzeń.
Dzięki uprzejmości Jean-loup BALDACCI & Atelier BORONSKI To nie jest muzeum jako pojedynczego obiektu, ale raczej pole nakładających się objętości, powierzchni, które tworzą kompresujące i rozszerzające się przestrzenie wewnętrzne i zewnętrzne, quasi-miejskie pole.
błąkać się dalej.
To jest bardziej.
Strumień świadomości.
zanurzyć się w budynku niż jako obiekt podpisu.
Częściowe postacie złapane w połowie lotu, jak cyfrowa rzeka.
mrożony.
Zamiast dążyć do wyróżnienia się formalnym oddzieleniem od otoczenia, budynek ten stara się wyróżnić formalną integracją.
W geście, który jest zarówno dosłowny, jak i konceptualny, próbuje połączyć się z jego fizycznym miejscem i ciągle zmieniającym się zjawiskiem zwanym Sztuką, które stara się umieścić.
Podobnie jak różne historyczne, polityczne i kulturowe wpływy, które zbiegają się i pracują nad kształtowaniem nowoczesnej demokracji Tajwanu, muzeum to unosi się nad ziemią w nieładzie płynnych elementów, zakrzywiających się i przecinających jak wody zbieżnej Yingge I rzeki Dahan poniżej.
Te elementy są pojemnikami, które mają trudności z powstrzymaniem, gdy same się ześlizgują, wybrzuszają i pojawiają.
Są przedziały, ale nie są regularne, a są objętości i pustki.
Ich zrozumienie wymaga ruchu, zmiany pozycji, jak doświadczenie filmowe.
Staza nie jest wygodna w tym domu.
Dzięki uprzejmości Jean-loup BALDACCI & Atelier BORONSKI Podobnie jak ścieżki, które przemierzają ten budynek, elementy te odrywają się od idei.
Obiektu.
i jego korelacyjne uświęcanie, w kierunku pól wielu skojarzeń, które przewidują konieczność zmian.
Prowadzą one do giętkiego i porowatego organizmu, który promuje wiele alternatywnych form myślenia.
muzeum dla dzieci Razem tworzą miejsce do pielęgnowania i doświadczania konwergencji i zmiany położenia niekończącego się strumienia pomysłów, pasji i rzemiosła, jakim jest sztuka.
Dzięki uprzejmości Jean-loup BALDACCI & Atelier BORONSKI Zespół projektowy: Peter Boronski i Jean-loup Baldacci; Wspierani przez: AKio Takatsuka, Nicolas Wehrung, Machi Ikuta Konsultant struktury: Bernard Schmitt & Cécile Plumier Konsultant M & E: Takafumi Wada, Raoul Nicolas Godzina szczytu Ekstra ekipa: Christophe Atamaniuk, Matthieu Bonato, Michael Pepper, Luke Jackson, Atsuki Ayama Specjalne podziękowania: Lyli Chung, Shih-Yuan Wang, Yuki UCHIDA
[podobne: waga pręta fi 6, maty kapilarne, kocioł z zamkniętą komorą spalania ]

Powiązane tematy z artykułem: kocioł z zamkniętą komorą spalania maty kapilarne waga pręta fi 6